2013. június 25., kedd

1.rész

Hamarosan

  • A 2.rész csak 3 komment után jön!:)


    "Jade vagyok ,Jade Adams ,egy angol lány aki az álmait követi ,több kevesebb sikerrel.Sokan mondják ,hogy milyen hihetetlen bénák.Hűha.Na most én elmondom az igazságot ,általában akik ezt mondják azok az "áll bénák" hülyét csinálnak magukból ,hogy viccesek vagy menők legyenek ezzel imponálva a kiszemeltnek.Szóval aki béna ..az én vagyok!Hihetetlen ,néha én sem hiszem el ,hogy hogy lehetek ilyen szerencsétlen.Semmi nem jön össze nekem ,essek - kelek.Fiú?Esélytelen ,hogy nekem valaha is legyen barátom.Mindig elszúrom ,vagy csinálok valami őrületes baromságot vagy fel sem tűnik ,hogy tetszenék a srácnak ,vagy éppen flörtöl velem ,én ezt valahogy nem veszem észre ,ne kérdezzétek hogyan ,én magam sem tudom ezt meg magyarázni."- mit írhatnék még?Épp a naplómat írom ,anyu vett nekem egyet névnapomra ,mindig is azt mondtam ,hogy hülyeség és én nem fogok naplót írni erre tessék neki kezdtem.

    Még írtam pár sort majd beraktam a titkos dobozomba a fiókomban.Majd ölembe húztam a laptopom és felléptem Tweetere és Facebookra. Tweeteren csak egy esemény várt ,gyorsan meg is nyitottam.


    @ZaynMalik_offical @Jade_Adams küldj már valami élet jelet te lány ,megijesztesz!:D

    Ezzel egy időbe villogni kezdett a Facebook ablakom.
    Zayn Malik 22:34
    Na végre!:D Skype!:DD

    Felléptem Skypra is és videóhívást indítottam legjobb barátomnak ,az egyetlen embernek aki ismer Zaynek.

    - Sziaaa Maki!-ugrott az ablakba Zayn.
    - Sziaa Zayn!-mosolyogtam én is a kamerába.
    - Mizújs van leányzó?-kérdezte még mindig mosolyogva.
    - Szokásos ,álmodozom a kuckomban. És veled szupersztár?-kérdeztem.
    - Hiányzol Jade!-komolyodott el ,mire én is automatikusan komoly fejet vágtam.
    - Te is nekem Zayn ,szörnyen!Nincs itt senkim ..
    - Héé ..1hét és vége a THM turnénak ,az első utam pedik hozzád fog vezetni.-húzta ovatos mosolyra a száját ,mire én rá vigyorogtam.
    - El sem hiszed mennyire várom!-mosolyogtam rá.
    - Én is Maki!
    Majd pár perces csend következet.
    - Figyelj Maki mennem kell ,hétfőn amint leszálltam hozzád megyek ,addig nem lesz időm sajnos ,kitartás Maki!!Jó éjszakát!
    -Jó éjt szupersztár!-mosolyogtam a kamerába majd kinyomtam a videóhívást és lehajtottam a gépem.

     El sem hiszem ,hogy 1hét múlva újra láthatom Zaynt ,iszonyatosan hiányzik ,Zayn ovis korom óta a legjobb barátom ,rajta kívül nincs olyan ember akit őszintén szeretnék ,ő tud rólam mindent ,ott volt amikor bajban voltam ,amikor hiszti rohamom volt ,amikor boldog voltam ,egyszóval mindig ott volt mellettem.Zayn nagyon helyes srác ,aranyos és kedves ,de CSAK barátok vagyunk ,sokan hiszik ,hogy egy párt alkotunk ,de nem.Néha én is elgondolkozom rajta ,hogy miért nem ,az igazság az ,hogy Zayn nagyon aranyos srác és néha úgy érzem szeretem ,de nem.Ő a legjobb barátom ,semmi több ,és neki sem kellenék úgy mint barátnő.

    Zayn 2010-ben jelentkezett az XFactorba ahol összekerült 4 fiúval egy csapatba One Direction néven.Iszonyat híresek lettek annak ellenére ,hogy 3.ak lettek.Most is Európai turnén vannak ,és el sem tudom mondani mennyire hiányzik.A többi fiúval csak párszor találkoztam ,de nagyon jó fejek. Főleg Louis ,őt nagyon bírom ,poénos egy srác.
     Miközben ezen gondolkoztam ledőltem az ágyamba ,és azzal a lendülettel el is aludtam.Azt hiszem fáradt voltam.

4 megjegyzés:

  1. Juuujjj.:))) nagyon szupeer lett.!! Hamar kovit.!!:)*---*<3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett*--------------* azonnal a következőt!!<33

    VálaszTörlés
  3. imádom *-* de ha nem hozod 2 napon belül a részt lefejellek, muhahaha :DDD <3 xx

    VálaszTörlés
  4. köviit !! ez nagyon jó ! :DD

    VálaszTörlés